vrijdag 3 juli 2015

Nieuwe exposities en fotos van 2014 (Delftse Salon, 19e Delftse Atelier Route, Museumnacht Delft, Boekkunstbeurs Leiden)

Hierbij de uitnodiging van de komende expositie, de Zomerboekwinkel van de Roofprint Pers in Middelburg, van 3 juli t/m 23 augustus.
Zie voor uitgebreide informatie over tentoonstelling en exposanten hier.



Drukwerk in de Marge bestaat dit jaar 40 jaar. Om dit te vieren wordt o.a. op zaterdag 18 juli een Margemarkt georganiseerd, samen met het Grafisch Atelier Alkmaar. De beurs vindt plaats in de Grote of Sint-Laurenskerk in Alkmaar, Koorstraat 2. 
Openingstijden: van 11 t/m 17 uur 
Bezoekers hebben gratis toegang tot de kerk. 



Op zondag 2 augustus wordt weer een Kunstmarkt georganiseerd, op het  Abdijplein van Middelburg. De markt is van 12 t/m 17 uur open.
Als je in de buurt bent op een van deze locaties: welkom!
In de loop van de zomer probeer ik een update van mijn werk te maken op 'A blog full of birds'.


Door gebrek aan tijd hierbij pas oudere foto's van exposities van vorig jaar (2014):

Uitnodiging Delftse Salon en 19e Delftse Atelier Route

Delftse Salon, Kadmium




Twee pagina's van de catalogus met mijn werk en een paar tekeningen.


In het mooie en gezellige atelier van Rosemarijn van Limburg Stirum was ik gastkunstenaar.




Foto Rosemarijn

Flora van Stek en Rosemarijn

Foto Rosemarijn

Musemnacht Delft, 22 oktober: voor het programma zie deze link.
Foto Jose

Net als vorig jaar konden bezoekers langs Kadmium voor een bezoek.
Er was een kunstruiltafel, waar een paar kunstenaars portretten en schetsen maakten in ruil voor iets als een tekening, een gedicht, een kop koffie. Dit jaar heb ik ook meegedaan met snelle tekeningen van de bezoekers met een vogelkop (zie foto). Bezoekers konden zelf kiezen welke vogel ze willen zijn. Het was een verrassende avond geweest met veel mooie verhalen.


Helaas heb ik geen foto's van de vogeltekeningen. Maar hierbij een paar reacties van de bezoekers: ik werd als een nieuwe vogel getekend (met uiteraard een Latijnse naam), een wiskunde formule (uiteraard van een ingenieur) en een geschreven verhaal over een keuken in San Francisco, n.a.v. van mijn linoleumsnede (van een fotograaf).


Boekkunstbeurs in Leiden:

Alle foto's zijn van Boudewijn






Geen opmerkingen:

Een reactie posten